سامانه مدیریت یکپارچه حمل و نقل

بیش از 7 سال تجربه ارائه خدمات به بزرگان صنعت و پایانه های بار

حل مسئله و اختصاصی سازی موثر لجستیک صنایع

ما را بیشتر بشناسید

ابتدا شروع کردیم به توسعه نرم افزار های مختلف، اما بعد ها بیشتر متمرکز شدیم روی راهکارهای مدیریت حمل و نقل و در حال حاضر به صنایع مختلف از قبیل
به صورت سخت افزاری و نرم افزاری سرویس ارائه می دهیم.

 
حمل و نقل و نوبت دهی رانندگان

سرویس های ویژه

دیتابیس اختصاصی از سال 93

اعلانات حمل و نقل

امکان اعلام بار پیامکی به تفکیک مقصد، بومی یا غیر بومی و نوع ناوگان حمل و نقل

مانیتور حمل و نقل

برنامه ریزی حمل با مشاهده رانندگان در حال حمل به همراه مقصد به تفکیک شهر

پرداخت لحظه ای کرایه

سرویس پرداخت آنلاین کرایه توسط صاحبین بار، گزارش و تنخواه گردانی

حمل و نقل و نوبت دهی رانندگان

اتوماسیون کاربردی حمل و نقل

هزینه و زمان حمل و نقل را کاهش دهید

  • سرویس های مدیریت حمل و نقل

         مدیریت حمل و نقل در فضاهای مختلف با نیاز های به خصوصی همراه است که امکان مدیریت الکترونیک آن بدون در نظر گرفتن نیاز های اختصاصی امکان پذیر نیست. ما در اتوماسیون حدیریت حمل و نقل خود سعی کردیم نیاز های گروه های مختلف نظیر کارخانه های صنعتی، معادن، شرکت هاهی تامین کننده، پیمانکاران حمل و پایانه بار ها را به صورت اختصاصی شناسایی و پیاده سازی کنیم تا بتوانیم اتوماسیون مدیریت حمل و نقل را در بالاترین حالت بهینه به مشتریان ارائه دهیم. در منو ماژول ها و خدمات مشاهده میکنید که برای تمامی مراحل بارگیری و موقعیت های مختلف امکانات کاربردی و حتی برای اولین بار و بدون وجود نمونه دیگر توسعه داده شده است. سرویس های اتوماسیون حمل و نقل شیپین به صورت تمام و کمال می تواند یه فرآیند حمل و نقل را مدیریت کند.

  • پشتیبانی

         پشتیبانی از نرم افزار حتی برای خود شرکت های نرم افزار که خود به طور معمول از مشتریان نرم افزار هم محسوب می شوند، بسیار حیاتی و مهم است. عملکرد صحیح و در دسترس بودن همیشگی سرویس های شیپین همیشه جزو اولویت اصلی مجموعه بوده است. رضایت مشتریان و معرفی به سایرین صحت گفتار و عملکرد تیم ما در مدت زمان ارائه خدمات به مشتریانمان بوده است. همچنین به ماهیت اشتراکی بودن خدمات، این پشتیبانی است که باعث تمدید و ادامه و استفاده از خدمات ما می باشد، پس ما همه تلاش خود را می کنیم تا بهترین خودمان را در پشتیبانی ارائه کنیم.

  • سرویس پرداخت کرایه حمل

         سرویس پرداخت کرایه حمل به دلیل اهمیت خیلی زیادی که دارد، نیاز است تا بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. تجربه همکاری ما با بزرگان صنایع و اولین های صنعت حمل و نقل، لزوم توسعه سرویس پردخت کرایه، همراه با مدیریت مراحل حمل و اسناد مالی را روشن کرد. هم اکنون پرداخت کرایه پس از تحویل محموله با استانداردهای صاحب کالا و شرکت حمل می تواند مستقیم به حساب راننده واریز گردد. پایین آمدن مدت زمان شروع تا پایان حمل، رضایت رانندگان و امکان مدیریت امور مالی در هر مرحله از ارزش های این سرویس است.

 
30
زیر سیستم شیپین
 
80.000+
بانک داده رانندگان
 
1000+
نوبت دهی روزانه راننده
 
24.7+
میلیارد تومان کرایه لحظه ای پرداخت شده

مشتریان

نظر مشتریان درباره ما

گروه فراسان

گروه فراسان در همکاری ۵ ساله خود به عنوان بهره بردار سامانه شیپین، بزرگترین دغدغه های مدیریت خود را با همکاری و شکیبایی تیم شیپین در پشتیبانی برطرف نموده است.

شرکت تولید گندله سنگ آهن مادکوش

گواهی حسن انجام کار، ضامن تعهد سرویس شیپین در ارائه بهترین خدمات به مشتریان است.

گواهی حسن انجام کار شرکت تولید سنگ آهن مادکوش

حمل و نقل و نوبت دهی رانندگان
 
 

انواع نوبت دهی راننده

 

سیستم تشخیص پلاک

 

آنلاین و آفلاین همزمان

 

فرآیند های اختصاصی

 

ارتباط دوطرفه با ERP

 

IoT

طراحی اتوماسیون اختصاصی حمل و نقل و نوبت دهی رانندگان

اولین گام توسعه از سال 1393 برای مکانیزه سازی فرآیند اعلام بار و نوبت دهی راننده در پایانه های حمل کشور انجام شد. سپس سیستم تشخیص پلاک راننده اضافه شد و به همین ترتیب سایر زیرسیستم ها طی پروژه های مختلف توسعه یافت. مهم ترین عامل در توسعه مشتریان و پایداری سامانه در تمامی پایانه ها و کارخانه انعطاف سامانه در تغییرات اختصاصی، ارتباط با ERP داخلی، پشتیبانی و توسعه مداوم بوده است.

  • امکان سنجی
  • بررسی فرآیند ها
  • مشاوره
  • طراحی و پیاده سازی
  • پشتیبانی 24/7
  • سامانه تحت وب
  • امنیت اطلاعات
  • همگام سازی
  • برنامه موبایل
  • سیستم تشخیص پلاک
مدیریت  فرآیندهای مرتبط با زنجیره تامین

لجستیک و مدیریت لجستیک زیرمجموعه ای از فرآیندهای تحت مدیریت زنجیره تامین است که برنامه ریزی، اجرا، گزارش و هماهنگی جابجایی بارها در شبکه یک سازمان از ذینفعان را انجام می دهد.

عملکرد و امنیت زنجیره تامین را به حداکثر برسانید

راه حل‌هایی که مدیریت لجستیک هوشمند با ابزارهایی برای مدیریت بهینه ناوگان حمل، ردیابی سفارشات سرتاسری، سلامت و ایمنی کارکنان و موارد دیگر ارائه داده است در افزایش بازده بسیار می‌تواند کمک کند.

نرم افزار نوبت دهی رانندگان چیست؟ 

در این متن، مخاطب با مزایا و ویژگی‌های نوبت دهی رانندگان با نرم افزار شیپین آشنا می‌شود. در ادامه نیز درباره نحوه استفاده و قابلیت‌های این نرم افزار گفتگو می‌کنیم.