سرویس نوبت دهی آنلاین و پیامکی رانندگان

سرویس نوبت دهی شیپین بر اساس نیاز هر صنعت و کسب و کاری قابل اختصاصی شدن است و بر همین اساس امکانات متنوعی را به مشتریان می دهد و نوبت دهی و دریافت بار توسط رانندگان را منظم کرده و سرعت می بخشد.

شما می توانید از 2 نوع نوبت دهی در شیپین استفاده نمایید و حتی همزمان نیز امکان استفاده از این روش های نوبت دهی را دارید: 

1. نوبت دهی آنلاین رانندگان: از طریق ترم افزار و اپلیکیشن شیپین رانندگان از نوبت خود به منظور بارگیری یا تخلیه بار مطلع می شوند.

2. نوبت دهی پیامکی: رانندگان از طریق دریافت پیامک نسبت به نوبت خود جهت بارگیری یا تخلیه بار آگاه می شوند.

نوبت دهی آنلاین و پیامکی رانندگان در حمل بار، چه مزیت هایی برای مشتریان دارد؟

بارگیری سریع/ تخلیه بار سریع

همانطور که اشاره شد، مهم ترین مزیت نوبت دهی آنلاین و پیامکی، این است که سرعت فرآیند حمل بار را افزایش می دهد. چرا که از هر گونه ازدحام، تداخل و بی‌نظمی در نوبت دهی جلوگیری می کند و مشکلاتی مانند تاخیر در زمان بارگیری و متعاقبا تاخیر در دریافت و ارسال بار را به کلی حل خواهد شد.

جلوگیری از ایجاد اختلاف بین رانندگان و نوبت دهی عادلانه

سامانه نوبت دهی رانندگان به شما این امکان را می‌دهد تا از ایجاد اختلاف بین رانندگان بومی و غیر بومی جلوگیری کنید و این موضوع برای رانندگان امنیت روانی بسیار خوبی را به همراه دارد. از طرفی به موجب سرویس نوبت دهی، توزیع بار بین رانندگان نیز به صورت عادلانه انجام خواهد شد که رضایت رانندگان را به دنبال دارد.

جلوگیری از تخلفات احتمالی

سامانه نوبت دهی رانندگان به دلیل اینکه اطلاعات به صورت سیستمی ثبت می شود، از بروز تخلفات و اشتباهات احتمالی نیز تا حد زیادی جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که در امر نوبت دهی و توزیع بار راننده ای نسبت به دیگری تقدمی ناعادلانه نداشته باشد و همه در شرایطی مناسب و عادلانه و یکسان قرار داشته باشند.