سیستم نوبت دهی رانندگان شیپین؛ یک راه حل کارآمد
در پایانه های بار و یا کارخانجات ذوب آهن و فولاد و صنایع پتروشیمی، گاهی رانندگان میبایست ساعت ها در صف بمانند، از طرفی دیگر در برخی مواقع بارها منتظر رانندگان در پایانه باربری میباشند.
با توجه به اینکه گاهی رانندگان برای دریافت سرویس بیشتر و کسب درآمد بیشتر خارج از نوبت خود سرویس دریافت مینمایند و باعث ایجاد خلل در ارائه خدمات آن مجموعه میشوند، شیپین اقدام به ارائه راه حل جامعی برای نوبت دهی رانندگان کرده است.
سیستم نوبت دهی رانندگان
با توجه به تعداد زیاد رانندگان و حجم بالای بار در پایانههای باربری استفاده از یک سیستم نوبتدهی به امری ضروری تبدیل شده است. سیستم نوبت دهی رانندگان به این طریق عمل میکند که رانندگان از طریق سامانه نوبت دهی راننده شیپین اقدام به دریافت نوبت میکنند و در زمان دریافت بار در محل حاضر میشوند.
در پایانههای باربری غرفههایی قرار گرفته که بعضی از آنها دارای ناوگان حمل میباشند. بعضی دیگر از این غرفهها ناوگان حمل ندارند و برای جابجایی بار از کامیوندارها کمک میگیرند. این شرکتها برای مدیریت ناوگان خود نیازمند یک سیستم نوبت دهی آنلاین میباشد که شیپین برای این ضرورت فراهم شده است.
مزایای سیستم نوبت دهی رانندگان
قانونمند کردن سیستم
انجام سریعتر سرویس
جلوگیری از ازدحام در صف نوبت دهی
کاهش هزینه سوخت ناوگان
برقراری عدالت و رعایت حق تقدم رانندگان
کاهش زمان انتظار رانندگان و پروسه نوبت دهی
جلوگیری از درگیری و تنش بین رانندگان
نرم افزار نوبت دهی رانندگان
رانندگان بدون نیاز به مراجعه حضوری نوبت خود را رزرو میکنند و دیگر نیازی به حضور در صفهای طولانی نیست و میتوانند در کمترین زمان ممکن اقدام به دریافت بار نمایند. با استفاده از سیستم نوبت دهی راننده در زمان، مصرف سوخت، هزینه تعمیرات و نگهداری خودرو صرفه جویی زیادی صورت میگیرد و درنتیجه درآمد رانندگان نیز افزایش پیدا میکند. نرم افزار نوبت دهی راننده برای تسریع در امر نوبت دهی ایجاد شده است تا رانندگان در هر جا و هر زمانی دسترسی کامل به سالن اعلام بار داشته باشند و از اعلام بار سراسری کارخانهها و شرکتها و یا باربریها با خبر شوند و در جهت نوبتگیری اقدام کنند.
وقت گرانترین هزینه است!
امروزه زمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در تمام سطوح مدیریتی در صنایع گوناگون مدیران در تلاشند تا با صرف کمترین زمان به بهترین نتیجه دست پیدا کنند. در صنعت حمل و نقل بار این موضوع اهمیت بالایی دارد. کارخانجات و شرکتهای تولیدی برای ارسال بار و تولیدات خود و یا دریافت مواد خام مورد نیازشان از سیستم حمل و نقل بار استفاده میکنند.
با گسترش تکنولوژی و هوشمند شدن این صنعت رقابت در بین این شرکتها شدت بیشتری گرفته و اغلب شرکتها از سیستمی هوشمند برای مدیریت حمل و نقل و ارسال بار خود استفاده میکنند.
شیپین با ایجاد بستری یکپارچه در جهت احیای زمان از دست رفته عمل نموده است و با سرعت بخشیدن به حمل و نقل و ساماندهی و مدیریت ناوگان حمل بار و سیستماتیک کردن نوبت دهی و هوشمندسازی لجستیک این رقابت را برای مشتریان خود آسان کرده است.
سامانه نوبت دهی راننده شیپین مانند یک پل ارتباطی بین رانندگان و باربری ها، به هنگام اعلام بار به صورت اینترنتی و یا از طریق پیامک اعلام بار را به اطلاع رانندگان میرساند و رانندگان نیز با استفاده از سیستم نوبت دهی رانندگان بدون هیچ گونه نگرانی و در بستری عادلانه و منظم نوبت دهی میشوند.
صاحبان بار از طریق سرویسهای خاص شیپین از مکان و زمان تحویل بار خود به صورت آنی اطلاعاتی کامل در دسترس دارند. سیستم نوبت دهی رانندگان شیپین بستری امن و مطمئن در صنعت حمل و نقل بار هم برای صاحبان خودرو و هم شرکت های تولید کننده و تحویل گیرنده ایجاد کرده است .