نرم افزار نوبت دهی رانندگان چیست؟ 

نرم افزار نوبت دهی رانندگان چیست؟ 


نرم افزار نوبت دهی رانندگان چیست؟ 

نوبت دهی رانندگان یک راه حل مطمئن برای مدیران پایانه ها، کارخانجات و صنایع مختلف است. با کمک این سیستم می توان به طرز شایسته ای به برقراری عدالت بین رانندگان و دفاتر باربری امیدوار بود. همانطور که می دانید، در ترمینال های مسافربری، پایانه های مخصوص حمل و نقل بار، ایستگاه های راه آهن و ... ناوگان تاکسیرانی یا تعداد بسیاری از خودروهای سنگین برای جابجایی بار حضور دارند. سیستم نوبت دهی آنلاین، کمک می کند تا راننده ها ساعت ها در انتظار دریافت سرویس در صف قرار نگیرند.

 تا قبل از راه اندازی سیستم نوبت دهی رانندگان، مسافران و مدیران ترابری نیز چشم به راه رسیدن راننده و خودروهای ویژه حمل و نقل بودند. حتی امکان این نیز وجود داشت که برخی از رانندگان خارج از نوبت به سرویس دهی بپردازند. همین امر باعث بی نظمی در ارائه خدمات در آن مجموعه می شد. تا این که نرم افزار سامانه شیپین که یک نرم افزار نوبت دهی آنلاین است، طراحی شد. در این سامانه، به رانندگان اجازه داده می شود تا برای بارگیری در این سامانه به صورت آنلاین نوبت دریافت کنند. 

سامانه نوبت دهی رانندگان برای چه نهادها و سازمان هایی مناسب است؟ 

سامانه نوبت دهی رانندگان در هر مکانی که تعداد بالایی تاکسی و خودروهای سنگین برای جابجایی مسافر و بار وجود داشته باشد، مناسب است. در واقع هر جا که با حجم درخواست استفاده از تاکسی و خودروهای سنگین برای حمل و نقل کالا روبرو شویم، استفاده از این سیستم امری ضروری خواهد بود. اگر توجه کرده باشید، در بیشتر ترمینال های باربری و مسافربری غرفه هایی وجود دارد که متعلق به شرکت های حمل و نقل هستند. این شرکت ها، گاه دارای ناوگان بوده و گاه بدون ناوگان به فعالیت می پردازند. در کنار این غرفه ها نیز تعداد بالایی از رانندگان به صورت آزاد برای دریافت بار به ترمینال ها مراجعه می کنند. در چنین شرایطی لزوم برخورداری از یک سیستم آنلاین که برای رانندگان نوبت دهی داشته باشد، یک فرصت مغتنم است. در ادامه به مزایای این سامانه و خدماتی که ارائه می دهد، می پردازیم. 

سیستم نوبت دهی رانندگان دارای چه مزایایی است؟ 

⦁        به ارایه خدمات وجه قانونی و رسمی می دهد

⦁        سرویس ها و سفرها با سرعت بیشتری انجام می شود

⦁        از بروز شلوغی، بی نظمی و ایجاد صف های طولانی برای دریافت نوبت جلوگیری می کند

⦁        هزینه بنزین و گازوئیل را تا میزان قابل توجهی کاهش می دهد 

⦁        در نگهداری ناوگان حمل و نقل تاثیر به سزایی دارد

⦁        عدالت و حقوق رانندگان  برقرار است

⦁        برای ارایه سفر یا بار، برنامه ای جامع و از پیش طراحی شده در اختیار می گذارد

⦁        مدت زمان انتظار رانندگان برای بارگیری را کاهش می دهد

⦁        از تنش و درگیری بین رانندگان جلوگیری به عمل می آورد

نحوه استفاده از نرم افزار نوبت دهی راننده ها و قابلیت های آن 

استفاده از نرم افزار نوبت دهی رانندگان کار سخت و پیچیده ای نیست. تنها کافی است این اپلیکیشن را در گوشی های موبایل، تبلت و رایانه خود نصب کنید. پس از نصب، رانندگان می توانند در خانه یا از راه دور برای نوبت دهی اقدام کنند. دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. صف های طولانی برای گرفتن رزرو نوبت، از میان برداشته می شوند. این مساله حتی در افزایش درآمد رانندگان نیز تاثیر به سزایی دارد. با این سامانه می توانید ضمن درخواست نوبت، از ارسال اعلان و هشدار، از تعداد افرادی که در صف نوبت هستند نیز آگاه شوید. 

سامانه نوبت دهی رانندگان همچنین از کیف پول الکترونیکی نیز برخوردار است. حتی این امکان برای شما فراهم است که ثبت حضور در محدوده را نیز به دست آورید. با نصب این نرم افزار و فعال کردن راهنمای مسیریابی با سرعت بیشتری می توانید به مقصد برسید. از قابلیت های دیگر این سیستم ارائه گزارش کار است. بدین نحو نشان می دهد که شما طی یک بازه مشخص چه تعداد سفر رفته و چه سرویس هایی را دریافت داشته اید. حتی مدت زمان تقریبی را که قرار است در صف انتظار نوبت دهی باشید، به شما نشان می دهد. 

چه افراد دیگری می توانند از این نرم افزار استفاده کنند؟ 

نرم افزار سامانه نوبت دهی رانندگان تنها برای راننده های تاکسی و خودروهای ویژه حمل و نقل کالا طراحی نشده است. این نرم افزار برای کلیه افرادی که در سفر هستند و نیاز به درخواست تاکسی یا خودرو ویژه حمل کالا دارند، نیز مناسب است. در این طرح مسافر یا مالک بار با نصب این نرم افزار می تواند قبل از پیاده شدن از اتوبوس، قطار، هواپیما، خودروی مورد نظر خود را رزرو نماید. این امر در صرفه جویی زمان بسیار موثر است. در این نرم افزار نیز برای مسافرین و صاحبان بار امکاناتی در نظر گرفته شده است. کیف پول الکترونیکی، آگاهی یافتن از اطلاعات راننده، امکان ثبت شکایات، انتقادها و پیشنهادات، آگاهی یافتن از اشیاء جامانده و ردیابی بار از جمله این امکانات هستند. 

نظارت بر تردد خودرو 

نظارت بر تردد خودرو از دیگر ویژگی های سیستم نوبت دهی رانندگان است. این ویژگی کمک می کند تا تردد رانندگان و خودروهای آنها با دقت بالایی انجام گیرد. این نظارت با شیوه های متعددی نظیر تگ rfid، تشخیص نمره و پلاک، کارت هوشمند و ... صورت گرفته و در آن ورود و خروج رانندگان به سکو بارگیری و مسافرگیری کنترل می شود. ضمن این که شما با استفاده از این سیستم، می توانید انواع گیت های ورود و خروج را به سرعت شناسایی نمایید. راه بند توسط این سیستم بدون دخالت نیروی انسانی باز و بسته و ورود و خروج مسافر، بار و ناوگان حمل و نقل ثبت می شود. 

استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین در حمل و نقل های لجستیک

استفاده از سیستم نوبت دهی رانندگان تنها مخصوص پایانه های باربری و مسافربری نیست. در صنایع سنگینی مانند پتروشیمی، شرکت های پخش محصولات نفتی، صنایع ذوب و ریخته گری فولاد و آهن، معادن، بنادر و ... نیز امکان استفاده از سیستم نوبت دهی وجود دارد. در این اماکن که حجم بالای جابجایی بار، وسعت کارخانه ها، وجود انبارهای متعدد مشاهده می شود، استفاده از سرویس دهی آنلاین رانندگان یک موهبت بزرگ است. در حقیقت این سیستم می تواند تحت عنوان یک ماژول نرم افزار مدیریتی به ایجاد نظم و یک برنامه ریزی دقیق کمک کند. بدین شکل که به کار حمل و نقل سرعت داده و کیفیت جابجایی محصولات را بهبود می دهد. 

سیستم نوبت دهی رانندگان شیپین؛ یک راه حل کارآمد

در پایانه های بار و یا کارخانجات ذوب آهن و فولاد و صنایع پتروشیمی، گاهی رانندگان می‌بایست ساعت ها در صف بمانند، از طرفی دیگر در برخی مواقع بارها منتظر رانندگان در  پایانه باربری می‌باشند.

با توجه به اینکه گاهی رانندگان برای دریافت سرویس بیشتر و کسب درآمد بیشتر خارج از نوبت خود سرویس دریافت می‌نمایند و باعث ایجاد خلل در ارائه خدمات آن مجموعه می‌شوند، شیپین اقدام به ارائه راه حل جامعی برای نوبت دهی رانندگان کرده است.

سیستم نوبت دهی حمل و نقل

سیستم نوبت دهی رانندگان چگونه عمل می‌کند؟

با توجه به تعداد زیاد رانندگان و حجم بالای بار در پایانه‌های باربری استفاده از یک سیستم نوبت‌دهی به امری ضروری تبدیل شده است. سیستم نوبت دهی رانندگان به این طریق عمل می‌کند که رانندگان از طریق سامانه نوبت‌ دهی راننده شیپین اقدام به دریافت نوبت می‌کنند و در زمان دریافت بار در محل حاضر می‌شوند.

در پایانه‌های باربری غرفه‌هایی قرار گرفته که بعضی از آن‌ها دارای ناوگان حمل می‌باشند. بعضی دیگر از این غرفه‌ها ناوگان حمل ندارند و برای جابجایی بار از کامیون‌دارها کمک می‌گیرند. این شرکت‌ها برای مدیریت ناوگان خود نیازمند یک سیستم نوبت‌ دهی آنلاین می‌باشد که شیپین برای این ضرورت فراهم شده است.

سامانه نوبت دهی اعلام بار

مزایای سیستم نوبت دهی رانندگان چیست؟

قانونمند کردن سیستم

انجام سریعتر سرویس 

جلوگیری از ازدحام در صف نوبت دهی

کاهش هزینه سوخت ناوگان

برقراری عدالت و رعایت حق تقدم رانندگان

کاهش زمان انتظار رانندگان و پروسه نوبت دهی

جلوگیری از درگیری و تنش بین رانندگان

نرم افزار نوبت دهی رانندگان

رانندگان بدون نیاز به مراجعه حضوری نوبت خود را رزرو می‌کنند و دیگر نیازی به حضور در صف‌های طولانی نیست و می‌توانند در کمترین زمان ممکن اقدام به دریافت بار نمایند. با استفاده از سیستم نوبت دهی راننده در زمان، مصرف سوخت، هزینه تعمیرات و نگهداری خودرو صرفه جویی زیادی صورت می‌گیرد و درنتیجه درآمد رانندگان نیز افزایش پیدا می‌کند. نرم افزار نوبت دهی راننده برای تسریع در امر نوبت دهی ایجاد شده است تا رانندگان در هر جا و هر زمانی دسترسی کامل به سالن اعلام بار داشته باشند و از اعلام بار سراسری کارخانه‌ها و شرکت‌ها و یا باربری‌ها با خبر شوند و در جهت نوبت‌گیری اقدام کنند.

وقت گران‌ترین هزینه است!

امروزه زمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در تمام سطوح مدیریتی در صنایع گوناگون مدیران در تلاشند تا با صرف کمترین زمان به بهترین نتیجه دست پیدا کنند. در صنعت حمل و نقل بار این موضوع اهمیت بالایی دارد. کارخانجات و شرکت‌های تولیدی برای ارسال بار و تولیدات خود و یا دریافت مواد خام مورد نیازشان از سیستم حمل و نقل بار  استفاده می‌کنند.

با گسترش تکنولوژی و هوشمند شدن این صنعت رقابت در بین این شرکت‌ها شدت بیشتری گرفته و اغلب شرکت‌ها از سیستمی هوشمند برای مدیریت حمل و نقل و ارسال بار خود استفاده می‌کنند.

 شیپین با ایجاد بستری یکپارچه در جهت احیای زمان از دست رفته عمل نموده است و با سرعت بخشیدن به حمل و نقل و ساماندهی و مدیریت ناوگان حمل بار و سیستماتیک کردن نوبت دهی و هوشمندسازی لجستیک این رقابت را برای مشتریان خود آسان کرده است.

سامانه نوبت دهی راننده شیپین مانند یک پل ارتباطی بین رانندگان و باربری ها، به هنگام اعلام بار به صورت اینترنتی و یا از طریق پیامک اعلام بار را به اطلاع رانندگان می‌رساند و رانندگان نیز با استفاده از سیستم نوبت دهی رانندگان بدون هیچ گونه نگرانی و در بستری عادلانه و منظم نوبت دهی می‌شوند.

 صاحبان بار از طریق سرو‌یس‌های خاص شیپین از مکان و زمان تحویل بار خود به صورت آنی اطلاعاتی کامل در دسترس دارند. سیستم نوبت دهی رانندگان شیپین بستری امن و مطمئن در صنعت حمل و نقل بار هم برای صاحبان خودرو و هم شرکت های تولید کننده و تحویل گیرنده ایجاد کرده است .

 چرا باید از نرم‌افزار نوبت دهی رانندگان استفاده کرد؟

نرم افزار نوبت دهی رانندگان پلتفرمی است که با پیدایش آن تحولی عظیم در حوزه‌ی حمل نقل به وجود آمده است. خیلی از شرکت‌ها و صنایع بزرگ با استفاده از این نرم‌افزار توانسته‌اند مشکل مدیریت ناوگان حمل و نقل خود را حل نمایند.

از طرفی این نرم‌افزار یک نرم‌افزار یک طرفه نیست، یعنی صاحبین خودروهای حمل بار نیز می‌توانند از مزیت‌های این نرم‌افزار بهره‌مند گردند.

ما در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چه کسانی به نرم‌افزار نوبت دهی آنلاین رانندگان نیاز دارند. پس اگر شما هم دغدغه‌ی مدیریت ناوگان حمل و نقل خود را دارید یا صاحب خودرو حمل بار هستید و از صف‌های طولانی و اتلاف وقت خسته شده‌اید حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با نرم‌افزار نوبت دهی آنلاین رانندگان شیپین و برتری‌های آن نسبت به روش‌های قدیمی

در همین ابتدا اگر هنوز با نرم‌افزار نوبت دهی آنلاین رانندگان آشنایی ندارید، می‌توانید با خواندن این مقاله با نحوه‌ی عملکرد و کارایی این نرم افزار به طور کامل آشنا شوید. متاسفانه با وجود رشد تکنولوژی و استفاده‌ی آن در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل و ایجاد نرم‌افزارهایی مثل نوبت‌دهی رانندگان هنوز هم هستند افرادی که اعتمادی به این قبیل از برنامه‌ها ندارند و معتقد هستند مدیریت درست تنها از طریق روش سنتی و نظارت مستقیم و حضور فیزیکی امکان پذیر است.

ما برای اطمینان خاطر این عزیزان اینجا هستیم تا مزیت‌های استفاده از این نرم‌افزار را در مقابل روش سنتی قرار دهیم و مقایسه کنیم که چرا باید از نرم‌افزار نوبت‌دهی رانندگان به جای روش سنتی استفاده کرد.

سرعت بیشتر و خطای کمتر

سرعت پایین نوبت دهی در روش سنتی که به شکل دستی انجام می‌شود سبب اتلاف وقت و همچنین بروز خطاهای متعددی می‌گردد. اما با استفاده از این نرم‌افزار علاوه بر افزایش سرعت به دلیل اتوماتیک بودن فرایند نوبت‌دهی خطاهای موجود نیز تا حد زیادی کاهش و یا حتی حذف می‌شود.

مدیریت و نظارت بر نحوه‌ی انجام کار در هر زمان

از طرفی روش سنتی برای نظارت بر روند اجرای کار مستلزم حضور فیزیکی است، ولی با وجود این پلتفرم تمامی ذینفعان می‌توانند بر همه‌ی مراحل انجام کار بدون هیچ سختی نظارت کامل داشته باشند.

 همچنین شما می‌توانید با هر وسیله‌ای که امکان دسترسی به نرم‌افزار را به شما می‌دهد مثل کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی شخصی، تبلت و … به راحتی به نرم‌افزار دسترسی پیدا کرده و در هر زمان و مکانی از روند اجرای کار مطلع شوید.

استفاده‌ی آسان و در دسترس بودن انواع معیارهای اندازه‌گیری بار

نرم افزار نوبت دهی رانندگان به شما این قابلیت را می‌دهد که بسیاری از اندازه‌گیری‌ها را به راحتی انجام دهید، کاری که به طور دستی هیچ گاه امکان‌پذیر نبوده است.

استفاده از برنامه بدون داشتن هیچ پیش‌زمینه‌ای

استفاده از این نرم‌افزار بسیار راحت است و نیاز به آموزش خاص یا فرد متخصصی ندارد. این پلتفرم یک نرم‌افزار نوبت دهی آنلاین راننده است که از آن می‌توان برای نوبت دهی رانندگان در اصناف مختلف و کامیون‌ها در صنایع پتروشیمی و نوبت دهی خودرو در کارخانجات آرد و سیمان و ناوگان حمل و نقل استفاده کرد.

تا این جا درباره‌ی مزیت‌های استفاده از این برنامه برای صاحبین صنایع و ناوگان حمل و نقل صحبت کردیم. در ادامه‌ی این مقاله به سراغ رانندگان می‌رویم و به پاسخ این سوال می‌پردازیم که چرا باید از نرم افزار نوبت دهی رانندگان استفاده کنند.

توزیع عادلانه‌ی بار بین رانندگان

محموله‌ها ارزش‌های مالی متفاوت و به همین میزان هزینه‌ی حمل و نقل متفاوتی دارند. توزیع ناعادلانه و نامشخص بارها با ارزش مالی زیاد بین برخی رانندگان سبب نارضایتی دیگر رانندگان می‌شود. با استفاده از برنامه‌ی نوبت دهی رانندگان بدون هیچ مداخله‌ای محموله‌ها را به شکلی عادلانه بین رانندگان می‌توان توزیع کرد. همچنین این سامانه اجازه‌ی حمل بار بیش از حد ظرفیت را به خودروهای حمل بار نمی‌دهد و این موجب کم شدن بسیاری از مشکلات خواهد بود.

نظم پایانه‌های باربری و جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان با تضمین درآمد

سردرگمی رانندگان در پایانه‌های باربری به علت شلوغی از مشکلات همیشگی است. برنامه‌ی نوبت دهی رانندگان این مشکل را نیز حل کرده است. مجزا کردن و مشخص کردن خودروهای ورودی و خروجی به پایانه از بروز هر گونه بی‌نظمی و ناهماهنگی هنگام تحویل بار یا بارگیری خودروهای حمل بار جلوگیری می‌کند.

از طرفی قبل از رسیدن رانندگان به پایانه، بار مورد نظر برای هر راننده در نظر گرفته شده است که همین امر موجب جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان می‌شود. به این ترتیب رانندگان بدون بار به مقصد برنمی‌گردند یعنی وجود بار و درآمد آن‌ها تضمین می‌شود.

دریافت آسان مجوز حمل بار 

با سامانه نوبت دهی راننده شیپین می‌توان از حجم خیلی از تشریفات اداری که برای دریافت مجوزهای مختلف مربوط به حمل بار نیاز است کم کرد. با حذف این تشریفات علاوه بر کاهش دوندگی رانندگان برای گرفتن مجوز سرعت ارسال بار نیز افزایش پیدا می‌کند.

افزایش رضایت صاحبین بار از رانندگان

یکی از علت‌هایی که موجب نارضایتی صاحبین بار می‌باشد دیر رسیدن محموله‌ها در زمان مقرر به دست مشتری است. در واقع این موضوع به علت‌های مختلف از قبیل نبود نظم و ترتیب در بارگیری ایجاد می‌شود. 

از طرفی رانندگان عملا نقشی در این موضوع ندارند اما در انتها نارضایتی گریبان آنان را خواهد گرفت. با استفاده از ابزار نوبت دهی آنلاین رانندگان نگران تحویل به موقع بار و نارضایتی کارفرما نخواهیم بود. 

کاهش مصرف سوخت

سیستم نوبت دهی رانندگان شیپین قابلیت مسیریابی هوشمند را داراست. این سامانه با در نظر گرفتن تمامی جوانب بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد به شما پیشنهاد خواهد کرد. بدین ترتیب مصرف سوخت نیز کاهش پیدا می‌کند. یکی دیگر از عواملی که در مصرف سوخت تاثیر به سزایی دارد وزن بار خودرو است. هر چه میزان بار افزایش پیدا کند به همان نسبت میزان مصرف سوخت نیز افزایش پیدا می‌کند. این برنامه قابلیتی به شما می‌دهد تا با مدیریت میزان بار خودروی خود میزان مصرف سوخت خود را نیز کنترل کنید.

سیستم نوبت دهی رانندگان با کم کردن زمان انتظار راننده، ایجاد سرویس پرداخت کرایه حمل بار به صورت آنی، دسترسی به اطلاعات در هر زمان و مکان و برقراری نظم برای دریافت سرویس توانسته است اقدام مهمی در جهت هوشمندسازی مدیریت حمل و نقل انجام دهد. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم ضرورت استفاده از این نرم افزار را برای تمامی فعالین حوزه‌ی حمل و نقل و صاحبین صنایع و رانندگان کامیون‌های حمل بار و ماشین‌آلات سنگین مشخص کنیم. با نرم افزار نوبت دهی رانندگان می‌توان سیستم حمل و نقلی سریع و پویا و منظم داشت.

بررسی مزایای دیگر سامانه نوبت دهی رانندگان شیپین

«بار خوب به دوست و آشنا میرسه، واسه بار بد نوبت ما میشه»، این جمله برای راننده کامیون‌ها تقریبا آشنا است و همه رانندگان با این مسئله روبرو هستند.

عدم هماهنگی بین راننده و شرکت‌ه حمل‌ بار همواره وجود داشته است. این مشکلات همواره نارضایتی راننده را به دنبال داشته و سبب افت بازده ناوگان حمل و نقل و سایر شرکت‌های مرتبط با باربری می‌شود.

سامانه نوبت دهی رانندگان شیپین به شکلی طراحی شده که سالن‌های اعلام بار را پوشش دهد و از هر گونه تجمع جهت دریافت نوبت و بار جلوگیری به عمل آورد.

رانندگان می توانند با ثبت نام در سامانه نوبت دهی راننده شیپین به سالن‌های اعلام بار وصل گردند و براساس قوانین و ضوابط اقدام به دریافت نوبت غیر حضوری و اینترنتی یا مجازی کنند و در زمان فرا رسیدن نوبت خود برای انتخاب و دریافت بار به محل مراجعه نمایند.

با توجه به اینکه همه این مراحل توسط سیستم نوبت دهی آنلاین شیپین انجام می‌شود و نیروی انسانی در آن دخل و تصرف زیادی ندارد، از سوء استفاده‌های احتمالی در امر نوبت دهی جلوگیری به عمل آمده است و اعمال نفوذ بر کادر اجرایی به حداقل ممکن رسیده است.

برای رانندگانی که امکان استفاده از تلفن هوشمند را ندارند نیز تمهیداتی فراهم شده است. آن‌ها می‌توانند از طریق پیامک و یا مراجعه حضوری به سالن اعلام بار در جهت دریافت نوبت و بار اقدام کنند. سیستم نوبت دهی رانندگان شیپین تا حدود زیادی از مشکلات رانندگان کم کرده است و اتلاف وقت آن‌ها را به حداقل زمان ممکن رسانیده است.

نوبت دهی کارخانه

برخی از مزایای سامانه نوبت دهی رانندگان شیپین :

1- از تجمع رانندگان در سالن اعلام بار برای نوبت گیری جلوگیری می‌شود

2- اعلام بار در زمان‌های خاص حذف می‌شوند

3- به مدیران جهت گزارش‌گیری و نظارت  دسترسی آنلاین داده شده است

4- صدور مجوز بسیار آسان‌تر شده است

5- دریافت مجوز برای مالکان کامیون‌ راحت تر شده است

6- امکان کنترل لحظه‌ای و نظارت هوشمند بدون نیاز به دخل و تصرف نیروی انسانی فراهم گشته است

7- هزینه‌های زیر ساختی از جمله سرور و تجهیرات آنلاین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است

8- هزینه‌های نگهداری سالن‌های اعلام بار حذف گشته است

ارزش آفرینی ها و قابلیت های سامانه نوبت دهی راننده شیپین :

-سامانه نوبت دهی راننده شیپین امکان نوبت‌دهی آنلاین با قابلیت نوبت دهی حضوری و دریافت نوبت از طریق اپلیکیشن توسط راننده را فراهم کرده است.

-سامانه نوبت دهی راننده شیپین امکان اعلام بار هوشمند از طریق تابلو اعلام بار حضوری و اپلیکیشن راننده ها را فراهم کرده است و دیگر نیاز به حضور رانندگان نیست.

- تالار آنلاین اعلام بار اختصاصی ویژه انجمن ها و پایانه های بار جهت رانندگان عضو و بومی فعال شده است.

- سیستم دیسپاچینگ هوشمند جهت توزیع بهینه ناوگان حمل بار بین شرکت‌ها، کارخانجات، انبارها و پایانه‌ها به منظور بالا بردن بازده و کاهش هزینه‌های حمل‌ و نقل ایجاد گردیده است.

- پلاک خوانی هوشمند در مبادی ورودی و خروجی پایانه های بار و انجمن ها انجام می‌گیرد. این سیستم با قابلیت استعلام از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت اصالت سنجی راننده و ناوگان آماده خدمت رسانی است.

- سیستم های آنلاین و حضوری جهت اعلام بار، فراخوانی ناوگان، اعلام زمان بارگیری و ... برای ناوگان خاص و در محدوده مشخص فعال می‌باشند

- امکان دسترسی به تحویل گیرنده بار برای تایید تحویل و صدور حواله الکترونیکی تحویل بار فراهم گشته است

- الکترونیکی شدن کلیه پروسه و کاهش چشمگیر کاغذ بازی داخلی صورت گرفته است

- امکان گزارش‌گیری لحظه‌ای و آنلاین از تمام فرآیندهای در حال انجام فراهم شده است

- بالا بردن بازده ناوگان حمل و نقل در کشور با ایجاد دو سرباری برای رانندگان

- هوشمندسازی مدیریت لجستیک 

- توانمند کردن انفورماتیکی ناوگان حمل‌ و نقل 

با سامانه هوشمند شیپین، پایانه های بار و انجمن ها را بر بستر تکنولوژی روز مدیریت کنید.

حمل و نقل نوین بر بستر شیپین