یک سامانه هوشمند جهت نوبت دهی رانندگان کارخانه آرد 

یک سامانه هوشمند جهت نوبت دهی رانندگان کارخانه آرد 


معرفی سامانه نوبت دهی رانندگان کارخانه آرد 

اهمیت مدیریت حمل و نقل

موضوع حمل و نقل از مهمترین دغدغه‌های کارخانجات و صنایع تولیدی مختلف است. شرکت‌های تولیدی مانند کارخانجات تولید آرد برای ارسال تولیدات خود نیاز به یک سامانه برای مدیریت حمل و نقل بار دارند. با معرفی سامانه نوبت دهی رانندگان کارخانه آرد این نیاز به شیوه‌ای کارآمد پاسخ داده شده است.

یک سامانه‌ی کارآمد برای مدیریت نوبت‌دهی رانندگان سامانه‌ای است که بتوان برای رانندگان امنیت روانی لازم را در آن ایجاد کند و از تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل آورد. به هنگام نوبت دهی و یا هنگام ورود و خروج بر حق تقدم نظارت داشته باشد و به خوبی بر مدیریت امور مالی نظارت داشته باشد. در سیستم نوبت دهی آنلاین شیپین تمامی موارد فوق برای رانندگان فراهم شده است.

در کارخانجات تولید آرد نیز همچون سایر کارخانه‌ها موضوع حمل و نقل حائز اهمیت است و برای ارسال آرد به نقاط مختلف کشور لازم است تا سیستمی جهت مدیریت نوبت دهی رانندگان ایجاد گردد. با این روش می‌توان حمل و نقل را به روشی بهینه پیش برد و از بروز هرگونه اختلال و بی نظمی در مجموعه جلوگیری کرد.

سامانه نوبت دهی آنلاین شیپین شیوه‌ای مناسب برای مدیریت نوبت‌دهی کارخانه آرد است. با استفاده از این روش می‌توان بر کلیه‌ی امور مرتبط با حمل و نقل بار نظارت کامل داشت و از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری کرد.

اهمیت حمل و نقل در کارخانجات تولید آرد

با توجه به اهمیت کالای آرد در سبد غذایی مردم که یکی از اساسی‌ترین کالاهای خانوار ایرانی می‌باشد، می‌توان گفت که حمل و نقل صحیح و به موقع این کالا اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. آرد بخش قابل توجهی از سبد غذایی مردم را تشکیل می‌دهد و محصولات غذایی زیادی همچون نان و کیک و شیرینی و انواع بیسکوییت و … از آن تولید می‌شود. لذا برای کارخانجات تولید آرد ارسال به موقع محصول و نظم در آن اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. این مهم اهمیت سامانه نوبت دهی آنلاین رانندگان را بیش از پیش نمایان می‌کند.

مزیت‌های استفاده از سامانه نوبت دهی شیپین

با استفاده از سامانه نوبت دهی رانندگان کارخانه آرد بسیاری از مشکلات موجود در زمینه مدیرت حمل و نقل آرد و زمان‌بندی مناسب و اطلاع از سایر جزییات حمل و نقل به راحتی قابل حل می‌باشد.

این سامانه حجم زیادی از اطلاعات را در خود نگهداری می‌کند و شما می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم آفلاین به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید.

در ادامه نگاهی به مزیت های استفاده از سامانه نوبت دهی مجازی شیپین می‌اندازیم.

مدیریت امور مالی

سامانه نوبت دهی رانندگان کارخانه آرد به شما این امکان را می‌دهد تا امور مالی مربوط به حمل و نقل و رانندگان را به شیوه‌ای آسان و کارآمد مدیریت کنید و خطاهای محاسباتی احتمالی را به حداقل ممکن می‌رساند.

این سامانه با ذخیره‌ی همه‌ی اطلاعات و ثبت و ضبط اسناد مربوط به هزینه‌های حمل و نقل به شما امکان می‌دهد تا تحلیلی درست از این اطلاعات داشته باشید و بتوانید چشم‌ اندازی مناسب برای مدیریت بخش‌های مختلف ایجاد کنید و از ریز هزینه‌ها اطلاعات کامل و کافی به دست آورید.

جلوگیری از بروز اختلاف بین رانندگان

همواره بر سر بارگیری و نوبت دهی بین رانندگان اختلاف وجود داشته است و وجود سامانه‌ای برای مدیریت نوبت‌دهی این اختلافات را به حداقل ممکن میرساند. سیستم نوبت دهی راننده به شما کمک می‌کند تا نوبت بارگیری را به شیوه‌ای عادلانه بین رانندگان تقسیم کنید تا هم در امر حمل و نقل اختلالی ایجاد نشود و هم رانندگان از امنیت روانی و شغلی کافی برخوردار باشند و با آرامش خاطر از کار کردن در فضایی با مدیریت عادلانه به خدمت مشغول شوند.

اطلاع لحظه‌ای از تعداد نوع خودروها و موقعیت لحظه‌ای آن‌ها

سیستم نوبت دهی راننده اطلاعات موقعیت مکانی بار را در اختیار شما قرار می‌دهد و این مهم به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت هرگونه تاخیر احتمالی مشتری را آگاه کنید و موجبات جلب رضایت و اعتماد مشتری را فراهم کنید. همواره در تنظیم جدول‌بندی زمانی اتفاقاتی ممکن است پیش آید که سبب تاخیرهای پیش‌بینی نشده در تحویل بار می‌گردد. با استفاده از این سامانه می‌توان تاخیر‌های موجود را مدیریت کرد و تا حدود زیادی آن‌ها را ساماندهی و جبران نمود.

خدمتی برای بهبود حمل و نقل

این تنها بخشی از مزیت‌هایی بود که سامانه نوبت دهی رانندگان کارخانه آرد برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از این سامانه شما می‌توانید به مدیریت بخش‌های مختلف سیستم حمل و نقل خود بپردازید. استفاده از تکنولوژی در زندگی امروز به امری لازم بدل شده است و دنیای دیجیتال بخش جدایی ناپذیر زندگی و دنیای کسب و کار است.

در این بازار رقابتی تنها در صورتی می‌توان به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کرد که از ابزار‌های مدرن موجود برای جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات بهتر به او استفاده نمود.

یکی از این ابزار‌ها که برای بهبود مدیریت حمل و نقل کارخانجات تولید آرد توسط مجموعه‌ی ما برای شما فراهم شده است سیستم نوبت دهی رانندگان شیپین است. امیدواریم تا با استفاده از این خدمت نوین موجبات توسعه و پیشرفت درتولید ملی را برای صنایع مختلف فراهم کرده باشیم.