پلتفرمی یکپارچه برای برنامه‌ریزی حمل‌ و نقل

پلتفرمی یکپارچه برای برنامه‌ریزی حمل‌ و نقل


سیستم مدیریت حمل و نقل شیپین چیست؟

سیستم مدیریت حمل و نقل شیپین یک پلت فرم نرم افزاری است که معمولاً مبتنی بر فضای ابری است و شرکت‌های درگیر در صنعت حمل و نقل از آن برای مدیریت تمام فعالیت های روزانه خود استفاده می کنند. نرم افزار مدیریت حمل و نقل برای شرکت‌های با هر اندازه‌ای کار می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد کل عملیات خود را بهینه کنند.

راه‌حل‌های سیستم مدیریت حمل و نقل به‌ عنوان پلتفرمی یکپارچه برای برنامه‌ریزی حمل‌ و نقل، اجرا، ردیابی ناوگان و مدیریت نوبت دهی رانندگان عمل می‌کنند.

شیپین امکان کارایی بهتر، بهبود ارتباطات و حتی صرفه‌جویی در هزینه‌ها را فراهم می‌کند. این امر با یک سیستم قوی نرم‌افزاری مدیریت حمل و نقل انجام می‌شود و از قابلیت سفارشی‌سازی متناسب با نیازهای کاربر، برخوردار است. در واقع، یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده حداکثری از سیستم مدیریت حمل و نقل در کارخانجات و شرکت‌ها، استفاده از راه‌حل نرم‌افزار مدیریت یکپارچه حمل‌ و نقل است.

چه کسانی از نرم افزار سیستم مدیریت حمل و نقل استفاده می کنند؟

نرم افزار سیستم مدیریت حمل و نقل به اندازه کافی قدرتمند و قابل تنظیم است تا تقریباً برای هر کسی که در حوزه حمل و نقل و تدارکات فعالیت دارد راه حل ارائه دهد. شرکت‌های بزرگ تا کوچک مانند باربری‌ها، شرکت‌های دارای ناوگان حمل‌ونقل، کارگزاران حمل‌ونقل و … همگی کاربران نرم‌افزار سیستم مدیریت حمل و نقل هستند.

از عملکردهایی که سیستم مدیریت حمل‌ونقل می تواند برای صرفه جویی در پول و افزایش بازگشت سرمایه برای کاربران خود ارائه دهد عبارتند از:

تجزیه و تحلیل حمل و نقل - نرخ ها و محدودیت ها

اجرای خودکار و دید پیشرفته (نرخ، ظرفیت، راهنماهای مسیریابی و مدیریت عملکرد)

صدور خودکار قبض و حسابرسی و پرداخت بار

کاهش وابستگی کارگزاران

نرخ/ظرفیت قابل نگهداری و بادوام

درست است که ایده استفاده از یک سیستم مدیریت حمل‌ونقل ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما یک گروه با تخصص و گواهینامه مناسب می تواند پیاده سازی آن را برای شما آسان کند. در شیپین، ما با یکی از پلتفرم‌های پیشرو سیستم مدیریت حمل‌ونقل کار می‌کنیم.

اگر به دنبال یک سیستم مدیریت حمل‌ونقل مطمئن هستید، به ما اطلاع دهید و ما خوشحال خواهیم شد که تخصص خود را برای پاسخ به سوالات شما به کار گیریم.

به دنبال اطلاعات بیشتر هستید؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل و تدارکات و تخصص ما، از صفحه اصلی سایت شیپین دیدن کنید و یا با یکی از لینک های زیر شروع کنید:

سامانه ردیابی و کنترل ناوگان حمل و نقل

مقالات مرتبط :

سیستم نوبت دهی رانندگان شیپین

لجستیک هوشمند شیپین و مزایای استفاده از آن در سیستم مدیریت حمل‌ونقل