سرویس نوبت دهی آنلاین و پیامکی رانندگان
سرویس نوبت دهی شیپین بر اساس نیاز هر صنعت و کسب وکاری، قابل اختصاصی شدن است و بر همین اساس امکانات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهد. این سرویس، نوبتدهی و دریافت بار توسط رانندگان را منظم کرده و سرعت می بخشد.
شما می توانید از دو نوع نوبت دهی در شیپین استفاده نمایید و حتی امکان استفاده همزمان از این روش ها نیز وجود دارد:
نوبت دهی آنلاین رانندگان:
از طریق نرم افزار و اپلیکیشن شیپین، رانندگان از نوبت خود به منظور بارگیری یا تخلیه بار مطلع می شوند.
نوبت دهی پیامکی:
رانندگان از طریق دریافت پیامک نسبت به نوبت خود جهت بارگیری یا تخلیه بار آگاه می شوند.
نوبت دهی آنلاین و پیامکی رانندگان در حمل بار، چه مزیت هایی برای مشتریان دارد؟
بارگیری سریع و تخلیه بار سریع
همانطور که اشاره شد، مهمترین مزیت نوبت دهی آنلاین و پیامکی، افزایش سرعت فرآیند حمل بار است. این سرویس از هرگونه ازدحام، تداخل و بی نظمی در نوبت دهی جلوگیری کرده و مشکلاتی مانند تأخیر در زمان بارگیری و به تبع آن، تأخیر در دریافت و ارسال بار را به کلی حل می کند.
جلوگیری از ایجاد اختلاف بین رانندگان و نوبت دهی عادلانه
سامانه نوبت دهی رانندگان این امکان را فراهم می آورد تا از ایجاد اختلاف بین رانندگان بومی و غیر بومی جلوگیری شود. این موضوع برای رانندگان امنیت روانی بالایی را به همراه دارد. همچنین، با استفاده از سرویس نوبت دهی، توزیع بار بین رانندگان به صورت عادلانه انجام خواهد شد که رضایت رانندگان را در پی دارد.
جلوگیری از تخلفات احتمالی
سامانه نوبت دهی رانندگان به دلیل اینکه اطلاعات به صورت سیستمی ثبت می شود، از بروز تخلفات و اشتباهات احتمالی نیز تا حد زیادی جلوگیری می کند. این سیستم باعث می شود که در امر نوبت دهی و توزیع بار، هیچ راننده ای نسبت به دیگری تقدمی ناعادلانه نداشته باشد و همه در شرایطی مناسب، عادلانه و یکسان قرار بگیرند.