کیف پول الکترونیکی

کیف پول الکترونیکی

کیف پول الکترونیکی در نرم افزار مدیریت لجستیک شیپین

کیف پول الکترونیکی امکانی است که در نرم افزار مدیریت لجستیک شیپین برای مشتریان در نظر گرفته شده است. مشتریان می توانند از این امکان برای انجام تراکنش های مورد نیاز در نرم افزار استفاده نمایند.

پرداخت کرایه حمل بار رانندگان، ارسال پیامک به رانندگان و موارد مشابه، از جمله کاربردهای کیف پول الکترونیکی است. شما می توانید بر حسب مبلغ مورد نیاز، کیف پول خود را شارژ نمایید و در تراکنش های مختلفی که در برنامه انجام می دهید، دیگر نیازی به مراجعه مکرر به درگاه الکترونیکی بانکی نخواهید داشت. این امر سرعت انجام امور را در نرم افزار افزایش می دهد.

مزایای کیف پول الکترونیکی

حفظ امنیت اطلاعات حساب بانکی

با کیف پول الکترونیکی، نیازی نیست برای هر پرداخت مبلغ و تراکنشی، اطلاعات حساب بانکی خود را در درگاه الکترونیکی بانک ثبت نمایید. با یک بار شارژ کیف پول الکترونیکی، امنیت اطلاعات حساب بانکی شما افزایش می یابد.

سهولت و سرعت یافتن انجام فعالیت ها

کیف پول الکترونیکی، به ویژه در پرداخت کرایه حمل بار رانندگان، برای شرکت هایی که روزانه تعداد زیادی بار توسط رانندگان حمل می شود، بسیار حائز اهمیت است. این امکان، سهولت کار و سرعت انجام پرداخت کرایه رانندگان را افزایش می دهد و از طرفی، پرداخت به موقع کرایه رانندگان، رضایت آن ها را نیز به دنبال دارد.