اعلام بار شیپین و انتخاب هوشمندانه رانندگان

اعلام بار شیپین و انتخاب هوشمندانه رانندگان

پیش آمده است که شرکت های تولیدی در زمان بارگیری محصولات و تولیدات خود، با مشکلاتی در انتخاب رانندگان مواجه می شوند. شیپین با توجه به اهمیت سرعت در حمل بار، از لیست رانندگان، آن دسته ای از رانندگان را که شرایط آن ها از قبیل موقعیت مکانی، موقعیت زمانی، نوع خودرو و ... با ویژگی های بار اعلام شده متناسب باشد، انتخاب نموده و به آن ها اعلام بار می نماید.

این روش به کارخانه هایی که متقاضی راننده برای حمل بارشان هستند، کمک می کند تا بهترین راننده را بر اساس شرایط بار برای حمل، انتخاب نمایند و از طرفی رانندگان نیز بهترین بارها را متناسب با درخواست و شرایط خود، در اپلیکیشن شیپین مشاهده کنند. سیستم با اعمال فیلترهای مناسب که مورد نظر رانندگان و صنایع هستند، به بهترین انتخاب ممکن دست می یابد.

علاوه بر این، قابلیتی نیز در شیپین وجود دارد که به همه لیست رانندگان اعلام بار کنید.

انواع سرویس های اعلام بار شیپین

شیپین به گونه ای طراحی شده است که امکانات متنوع آن به شما کمک می کند تا کارایی سامانه را در فرآیندهای حمل و نقل و لجستیک خود کاملا احساس کنید. بخش اعلام بار شیپین نیز از این قاعده پیروی می کند و حاوی انواع سرویس های اعلام بار است که صاحبان بار و شرکت های حمل و نقل می توانند استفاده نمایند.

اعلام بار آنلاین

در سامانه شیپین، صنایع و شرکت های باربری دغدغه حمل بار ندارند، زیرا بارهای خود را با یک کلیک به رانندگان اعلام می کنند. این اعلام بار به صورت آنلاین انجام می شود و رانندگان در اپلیکیشن شیپین می توانند در همان لحظه اطلاعات آن را ببینند و درخواست خود را جهت حمل ثبت کنند.

اعلام بار پیامکی

به علاوه، شیپین حاوی سرویس پیامکی اعلام بار نیز می باشد که شرکت ها برای حمل و نقل بار خود، می توانند به صورت پیامکی اعلام بار نمایند. برای استفاده از این سرویس، کافی است تا با پرداخت هزینه اشتراک، آن را شارژ نمایید.

سرویس اعلام بار سراسری

در این سرویس، شما می توانید به ۱۳۰ هزار راننده شیپین به صورت آنلاین و ارسال پیامک اعلام بار نمایید. اعلام بار این سرویس نیز به صورت هوشمند می باشد و سیستم به بهترین راننده ها متناسب با ویژگی های بار ثبت شده، اعلام بار می کند.

سرویس اعلام بار داخلی

سرویس اعلام بار داخلی برای مجموعه های بزرگ و هلدینگ ها فراهم شده است و شامل حمل و نقل داخل سازمانی می شود. مجموعه های بزرگ و شرکت هایی که دارای چندین زیرمجموعه می باشند، برای حمل بار در درون سازمان نیاز به سیستمی مجزا دارند که این عملیات را سازماندهی کند.

با توجه به اینکه انتقال بار بین بخش های مختلف یک مجموعه به صورت یکپارچه واحد صورت می گیرد، اغلب اوقات برای حمل های درون سازمانی نیازی به بارنامه وجود ندارد. لذا مدیریت چنین انتقال هایی مستلزم وجود سرویسی مجزا برای محاسبه تعداد و میزان حمل بار توسط رانندگان مختلف است که محاسبات خاص خود را دارد.

به عنوان مثال، برای حمل بار در درون شرکت آرد جوانه از بخشی به بخش دیگر، نیازی به صدور بارنامه نیست و تنها محاسبه تعداد و میزان حمل بار توسط رانندگان برای محاسبه دستمزد آنها کفایت می کند. این محاسبات بنا به سیاست های آن مجموعه برای پرداخت دستمزد رانندگان به صورت ماهیانه یا هفتگی استفاده می‌شود.